نگهدارنده موبایل

بهترین بازوبند های نگهدارنده‌ گوشی هنگام ورزش

امروزه همه مردم کارهایشان را به کمک گوشی‌های موبایل انجام می‌دهند. گوشی موبایل پیوسته در دست ما در حال ارائه خدمات است. هنگامی که مطابق نقشه موبایل راه می‌رویم و به دنبال آدرس هستیم. زمانی که می‌دویم و با تلفن‌های خود پادکست گوش می‌کنیم. در هنگام دویدن با گوشی موبایل نیاز به یک قاب موبایل مناسب و یک نگهدارنده موبایل است، تا با خیال راحت و بدون دغدغه جای مناسب برای موبایل به ورزش ادامه داد. در این مقاله به بهترین بازوبند های نگهدارنده‌ گوشی هنگام ورزشمی‌پردازیم.

یک بازوبند خوب به افراد کمک می‌کند تا به راحتی ورزش کنند. گوشی را بدون گیرکردن، وارد شدن فشار، داغ شدن بیش از حد و بدون جابجایی یا جهش نگه می‌دارد. بنابراین می‌توان تنها روی مسیر پیش رو و دویدن  تمرکز کرد. در ادامه مدل‌های برتر را بررسی می‌کنیم.

عواملی که برای داشتن یک بازوبند نگهدارنده مناسب باید در نظر گرفت

برخی از بازوبندها فضایی برای حمل وسایل اضافی مانند پول نقد، کارت و کلید دارند. برخی دیگر از نظر طراحی بسیار مینیمالیستی هستند و تنها چیزی که قرار است حمل کنند تلفن همراه است. بسته به اینکه هر چند وقت یک‌بار در حین دویدن به گوشی خود دسترسی پیدا می‌کنید، ممکن است بازوبند پایه‌ای استفاده کنید که تلفن شما را مستقیماً به بند متصل می‌کند. با این حال، به خاطر داشته باشید که اغلب باید آداپتور ارائه شده را مستقیماً به قاب موبایل خود وصل کنید. اکثر بازوبندهای مناسب دویدن از طریق یک بند کشدار با بسته شدن Velcro متصل می‌شوند، اما برخی مانند بازوبند Sprigs Banjees و E Tronic Edge به سادگی روی بازو می‌لغزند.

Lifeproof

بازوبند Lifeproof طراحی منحصربه‌فردی دارد، زیرا تلفن همراه در یک محفظه شفاف قرار نمی‌گیرد. گوشی در این نگه دارنده، روی یک پایه متصل به بازوبند قرار می‌گیرد. بزرگترین مزیت این نگه دارنده این است که هنوز می‌توان از صفحه لمسی گوشی در حالی که روی پایه  قرار گرفته است استفاده کرد. سیستم این نگه دارنده نسبت به بازوبندهای دیگر، حجم کمتر و سبک‌تری دارد. نقطه ضعف این بازوبند هم این است که هیچ فضای نگه داشتن اضافی برای کلیدها و پول نقد ندارد. اگرچه در صورت سبک ورزش کردن یا استفاده از جیب‌های دیگر مشکل حل خواهد شد. نحوه کار به این صورت است: به دنبال توصیه‌های برند، آداپتور چسب را به پشت قاب گوشی خود می‌چسبانید، جایی که پس از ۲۴ ساعت، بهمچنان در جای خود باقی می‌ماند و در پایه روی بازوبند قفل می‌شود.

نقاط قوت

دسترسی آسان به تلفن خود در حال حرکت
سبک و راحت

نقاط ضعف

بدون فضای اضافی
LifeProof

Armpocket

یکی از ویژگی‌های  Armpocket، قدرت مطلق Velcro بر روی بند دو سر آن است. وقتی نگه دارنده Armpocket روی بازو باشد، هیچ تکان و لغزشی نخواهد داشت. برای دوندگانی که وسایل زیادی برای حمل ندارند، Racer Plus به لطف طراحی بادوام و بدون تعویض آن که متناسب با آیفون ۶.۷ یا ۸، بهترین انتخاب است. در ای بازوبند فضای نگهداری اضافی نیست. Armpocket یک نگه دارنده سبک، راحت و ضد عرق است که طوری روی بازوی فرد می‌چسبد که گوشی موبایل کاملاً امن خواهد بود.

نقاط قوت

به پوست دست آسیب نمی‌زند.
نمی‌لغزد یا جابجا نمی‌شود.

نقاط ضعف

فضای زیادی از بازو را اشغال می‌کند.

Armpocket

 

Amphipod

این یک بازوبند برای کسانی است که می خواهند همراه با موبایل، چیزهاای دیگر هم حمل کنند. می‌توان هر چیز دیگری را در طولانی مدت در کنار موبایل به همراه داشت. نوار Velcro انعطاف پذیر است، تنظیمات آن آسان است. همچنین به لطف طراحی ساده ای که دارد،گوشی به صورت ایمن در جای خود ثابت می ماند. یک لایه مشبک در پشت محفظه تلفن امکان تهویه کمی عرق را فراهم می کند. تنها ایراد احتمالی این حامل تلفن راحت این است که در مقایسه با قاب‌های شیک‌تری مانند Armpocket Racer Plus و InCase Active Armband، برای زمانی که فقط یک تلفن بدون قاب حمل می‌کنید، کمی بیش از اندازه بزرگ ساخته شده است.

نقاط قوت

گنجایش انبار

نقاط ضعف

کمی گران قیمت.
بزرگی بیش از حد استاندارد.

Amphipod

Sprigs

بازوبند Sprigs کاملاً ساده است. این نگه دارنده فقط یک محفظه کشسان برای قرار دادن تلفن همراه در داخل دارد که توسط یک بند Velcro محکم شده است. این تمام چیزی است که در بیشتر موارد یک ورزشکار به آن نیاز دارد. پارچه این نگه دارنده، عملکردی کشسان داشته و محکم نگه داشته می‌شود اما هرگز انقباض، مزاحمت یا داغی بر روی بازو احساس نمی‌شود. بعد از ورزش به راحتی قابل شستشو است.

نقاط قوت

ساده و ارزان.

نقاط ضعف

سایزبندی هنگام خرید باید دقیق باشد و گرنه احتمال شل شدن بازوبند وجود دارد.

Sprigs

سخن آخر

در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین کیف‌های نگهدارنده گوشی هنگام ورزش پرداختیم. با توجه به تفاوت قیمت و ویژگیها، می‌توان مناسب‌ترین گزینه را برای خرید انتخاب کرد. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به این سایت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *